Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente
De beste kwaliteit LED
Klantenservice

Ons team experts helpt je graag bij het beantwoorden van jouw vragen. Met onze kennis, die wij over de jaren opgedaan hebben, helpen we jullie graag om zoveel mogelijk uit onze producten te halen. Voor vragen kan het contactformulier aan de rechterzijde ingevuld worden en zullen wij je vragen binnen 24 uur beantwoorden.

De meest gangbare informatie over onze producten is vindbaar in de productomschrijving. Heb je toch nog een vragen, neem dan gerust even contact op met Robèrt, onze aquariumexpert. Robèrt zal in de meeste gevallen vragen om onderstaande informatie:

• Formaat aquarium (L x B x H)
  • Type aquarium water (zoet of zee)
  • Type aquarium (biotoop, veel of weinig planten)
  • Huidige type verlichting en het aantal lampen

Volg onze sociale media kanalen voor acties, inspiratie en meer!

1 Vragen over controllers
1.1 Zomer of wintertijd instellen op de controller

5 kanaals controller

De 5 kanaals controller hoeft niet aangesloten te worden op de PC om de tijd te veranderen. De tijd is aan te passen via het menu op de controller zelf. Dit doe je met de 4 knopjes op de controller.

8 kanaals WIFI controller

Om de tijd te wijzigen moet je even contact maken met het WIFI signaal van de controller. Hierna upload je via de app even het schema opnieuw op de controller. Na de melding "upload succes" neemt de controller automatisch de tijd over van de telefoon of tablet.

1.2 Hoeveel lampen kan ik aansluiten op de 5 kanaals controller?

Dit aantal is afhankelijk van het aantal Watt. De controller zelf kan maximaal 5 Ampere per kanaal aan lampen aansturen. dit is dus een totaal van 20Ampere.

Verder is het afhankelijk van het vermogen van je power adapter. wanneer je bijvoorbeeld een 100Watt power adapter hebt aangesloten kun je niet meer Watt aan lampen aansluiten dan dat deze power adapter aan kan (80%).

Daarnaast kunt je per kanaal wel meerdere lampen aansluiten.

1.3 Hoe stel ik de 5 kanaals controller in?

Bij de pagina Handleidingen / Schema's in onze webshop kunt u een handleiding vinden. Hier op staat stap voor stap uitgelegd hoe de controller werkt.

Tevens kun je daar reeds voorgeprogrammeerde verlichtingschema's vinden.

1.4 Hoe sluit ik de controller aan

De controller is simpel aan te sluiten. Hieronder vindt u een aansluitschema.

Aansluitschema Goldline.jpgaansluitschema normaal.jpg

1.5 Hoe sluit ik 2 Goldline lampen aan op de 8 kanaals WIFI controller

Zie onderstaande video om te zien hoe dit werkt.

1.6 Hoe sluit ik een Goldline lamp aan op de 8 kanaals WIFI controller

Zie de video hier onder hoe dit moet:

1.7 Hoe Programmeer ik de 8 kanaals controller

Zie onderstaande film om te zien hoe je de 8 kanaals controller installeerd

2 Algemene vragen over HVP aqua
2.1 Kan ik de lampen retourneren

U  heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

2.2 Hoe hoog zijn de bezorg en verpakkingskosten bij HVP aqua

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de lengte van de lampen en de totale bestelling.

Bij producten welke korter zijn van 1 meter bedragen de bezorgkosten € 6,95
Bij producten die langer zijn dan 1 meter bedragen de bezorgkosten € 13,25

Bij bestellingen boven de € 50,00 zijn de bezorg en verpakkings kosten gratis, ongeacht de lengte van de bestelling.

2.3 Wat te doen met klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons een bericht te sturen via de contact pagina of door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

2.4 Wat zijn de voordelen tov TL verlichting

Voordelen HVP AQUA SMDLINE LED verlichting t.o.v. TL:

T5 verlichting HVP Aqua SMDLINE
Energiekosten € 308,00 per jaar € 92,00 per jaar
Duurzaamheid 1 jaar gebruiken 6 jaar gebruiken
Lichteffecten Beperkte mogelijkheden Onbeperkte mogelijkheden
Totale kosten € 2436,00 € 849,80 (65% voordeliger!)
Lichtverlies Groot (360° schijnhoek) Nihil (120° schijnhoek)

n.b. De berekening is gebaseerd op een periode van 6 jaar (aanschaf en energie) in een aquarium voorzien van 4x150cm lampen. Het aantal branduren is 12 uur per dag, 365 dagen per jaar. De kwalitatieve levensduur van TL is 5000 branduren, voor HVP aqua LED geldt 30.000 branduren.

3 Vragen over lampen
3.1 Hoe maak ik de lampen van HVP Aqua schoon

Onze lampen zijn het beste schoon te maken net een zachte vochtige doek.

3.2 Hoe lang is de garantie op de lampen van HVP Aqua

De lampen van HVP aqua worden alleen gemaakt van de beste producten, de lampen hebben daarom garantie van 2 jaar.

Garantie verloopt altijd via de verkopende partij.

Meer informatie over garantiegevallen vindt u hier: Garantie

Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente