Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente
De beste kwaliteit LED

Service & garantie

Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten of service? Lees dit formulier dan even goed door.

Garantieformulier HVP aqua

Service

Wij verlenen alleen directe service aan klanten die bij ons (via de webshop) producten hebben aangeschaft. Heeft u een product van HVP AQUA aanschaft bij één van onze verkooppunten dan verzoeken wij u vriendelijk uw servicevraag te melden bij de winkelier. Zij zullen een antwoord op uw service vraag geven.

Garantie

U heeft een defect product, dat is vervelend en wij vinden het belangrijk dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Middels dit formulier versnellen wij dit proces. Wij vragen u dit formulier volledig in te vullen en alle benodigde bijlagen toe te voegen.

Let op: garantiegevallen lopen via de winkel/webshop waar u het product heeft aangeschaft. Lever dit formulier in bij uw leverancier. HVP AQUA zorgt vervolgens samen met uw leverancier voor een passende oplossing.

Toelichting

1. Op onze producten zit 24 maanden (2 jaar garantie). De garantieperiode gaat in vanaf de dag van aankoop.
  2. Na de garantieperiode van 24 maanden geldt een coulanceperiode van 12 maanden. In deze periode ontvangt u 30% korting op de aankoop van hetzelfde product(en).
  3. 36 maanden na de aankoop vervalt het recht op garantie en coulance.
  4. Op alle aankopen zijn de Algemene voorwaarden van HVP AQUA van toepassing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente