Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente
De beste kwaliteit LED

Garantiebeleid, service en hulp

Mocht je een probleem ervaren met een aangekocht product dan is dat natuurlijk vervelend. HVP aqua vindt het belangrijk dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Wij zijn ons als geen ander bewust van het belang van verlichting in een aquarium en doen onze uiterste best je zo snel mogelijk weer te kunnen laten genieten van je aankoop.

Garantietermijn per product

Produkt Garantietermijn
GoldLine Fresh 36 maanden
RetroLine Fresh 36 maanden
GoldLine Marine 36 maanden
Overige verlichting 24 maanden
Power adapters/voedingen 24 maanden
Controllers 24 maanden
Accessoires 24 maanden

Nadat de garantietermijn van je aankoop is verstreken biedt HVP aqua een coulanceperiode van 12 maanden aan. In deze periode ontvang je 30% korting op vervanging van hetzelfde of soortgelijk product.

Onze werkwijze binnen de garantietermijn

Heb je een product aangekocht in onze webshop dan lossen wij het probleem van je op. Heb je een product aangeschaft bij een Flagship Store, dan handelt die jouw probleem af.

Stuur ons een mail met het probleem, zodat we een eerste inschatting kunnen maken. Vanzelfsprekend proberen we dit probleem direct op te lossen en de oplossing per mail te versturen. In veel gevallen is een instelling van bijvoorbeeld de controller eenvoudig en snel op te lossen. Mocht het niet op te lossen zijn zonder dat wij het product hebben gezien, dan verzoeken wij het product op te sturen óf een afspraak te maken voor het langsbrengen. In het laatste geval lossen wij het probleem op terwijl je wacht (in 90% binnen 30 minuten). Stuur je het product/de producten per post op dan zullen wij het bij binnenkomst ook direct het probleem oplossen en retourneren. De kosten voor het opsturen zijn voor rekening van de klant. Het kosten voor het retourneren betaalt HVP aqua, tenzij er geen defect is geconstateerd en het product naar behoren werkt. In dat geval moeten wij de kosten voor het retourneren in rekening brengen.

Onze werkwijze buiten de garantietermijn

Gaat een product defect buiten de garantietermijn dan kunnen wij de reparatie ook doen. De kosten daarvan komen in dat geval voor rekening van de klant. Net als het verzenden (heen en terug). Eventueel kun je er ook voor kiezen om een nieuw product aan te schaffen met 30% korting, mits het de garantieperiode niet langer 12 maanden is verlopen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gewenst. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor 14:00 besteld, vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 75,00
Betaal in 3 termijnen met 0% rente